Завдання з математики
Тема : "Дроби"
ПРАВИЛО:
Щоб знайти дріб від числа, треба число поділити спочатку на знаменник, і отриману частку помножити на чисельник.
1 – а
- ?
а : n * m
Зазначимо, що при розв’язанні складених задач виконуємо знаходження дробу від числа однією дією.
Знаходження числа по його частині.
Підготовка.
Особливе місце у свідомому засвоєння поняття про дріб займають завдання на відновлення цілого по даному дробу. Вони є оберненими до завдань на знаходження дробу від цілого. Учням пропонуються завдання на конструювання моделей:
Завдання 1.
- це цілого. Чи може бути (а,б,в) цілим?
Правило знаходження числа по його частині вводиться на задачах, які є оберненими до задач на знаходження частини від числа.
Задача 3. Яка довжина дороги, якщо її складають 8 км?
1 - ?
1 - ?
- 8 км
- 8 км
- Що означає число ? ( Частину дороги, довжина якої 8 км.)
- Що означає знаменник 5? ( Усю дорогу поділили на 5 рівних частин.)
- Що означає чисельник 2? ( Що лише 2 такі частини складають 8 км.)
- А скільки кілометрів містить 1 така частина?
Після аналізу розв’язку цієї задачі діти з’ясовують: якщо в задачі треба знайти ціле за величиною його частини, треба першою дією знайти величину однієї частини , а другою дією – знайти величину цілого.
Щоб знайти ціле за величиною його дробу, треба величину дробу розділити на чисельник, а потім помножити на знаменник.)
1 – ?
- a
a : m * n
26
Я не розумію 3 задачу
ВідповістиВидалитиЦе лише для прикладу
ВідповістиВидалити